برنامه آموزش زبان Duolingo

برنامه آموزش زبان Duolingo را می توان یکی از بهترین ها در نوع خود دانست. این اپلیکیشن قادر است به صورت رایگان به شما تا سطوح پیشرفته زبان دلخواهتان را آموزش دهد. تا جایی که حتّی بسیاری از کاربران ادعا دارند آموزش رایگان ارائه شده توسط این برنامه از بسیاری از اپلیکیشن های پولی رقیب نیز مؤثّر تر و بهتر است. مهم نیست علاقه به فراگیری چه زبانی دارید چرا که اکثر زبان های زنده ی دنیا و حتی برخی از زبان های در معرض نابودی و فراموشی نیز توسط این اپلیکیشن آموزش داده می شوند. این آموزش ها در سطوح مختلف طبقه بندی شده و پس از پایان هر آموزش ، امتحان و تست ارزیابی عملکرد دریافت می شود.

برنامه آموزش زبان Duolingo

در ابتدای ورود به اپلیکیشن باید یک آزمون اولیه ی ارائه شده توسط اپلیکیشن را تکمیل کنید. پاسخ دهی این آزمون به اپلیکیشن کمک می کند تا سطح آمادگی و آشنایی قبلیتان با زبان انتخابی را تشخیص دهد. این کار به این دلیل انجام می شود که از تکرار مطالبی که پیش از این می دانستید جلوگیری شود. توجه داشته باشید که استفاده از برنامه آموزش زبان Duolingo منوط به داشتن اتصال به اینترنت است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.