دانلود GlassWire : برنامه مدیریت دیتای مصرفی

با دانلود GlassWire می توانید علاوه بر اطلاع از میزان دیتای ارسالی و دریافتی توسط تک تک اپلیکیشن ها، اینترنت وای فای و یا دیتای موبایل را به آسانی مدیریت کنید. چنین اپلیکیشن هایی بسیار متنوع هستند نمونه های زیادی از آن ها در مارکت اندروید وجود دارد اما GlassWire یکی از برترین ها از این نوع است. از اولین  تفاوت هایی که در این برنامه با اپلیکیشن های مشابه آن مشاهده می شود این است که برای مثال می توانید مشخصات و حجم و زمان اتمام بسته ی خریداری شده ی خود را با GlassWire به اشتراک گذاشته و به هنگام نزدیک شدن به اتمام بسته، اعلانی مبنی بر خارج شدن از پلن فعلی به نمایش در آمده و با اخطاری کاربر را مطلع می کند.

دانلود GlassWire دانلود GlassWire

اطلاعات و آمار های ارائه شده توسط اپلیکیشن به صورت کاملاً حرفه ای و با نمودار های زیبا و منظّم نمایش داده می شود. به محض دسترسی اپلیکیشنی به اینترنت می توانید به وسیله ی GlassWire از آن با خبر شوید. در هر حال با دانلود GlassWire به یک اپلیکیشن مدیریت مصرف اینترنت فوق العاده دسترسی خواهید داشت که توسط شرکتی توسعه داده شده است که سال ها برای کاپیوتر های شخصی و اداری چنین خدمتی را عرضه کرده است و حالا با منتشر ساختن نسخه ی اندرویدی همین برنامه گامی رو به جلو در زمینه ی موبایل برداشته است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.