دانلود Flippy Knife : بازی پرتاب چاقو

Flippy Knife یک بازی دو بعدی خلاقانه و جالب برای دو سیستم عامل اندروید و iOS است که به تازگی عرضه و منتشر شده است. گیم پلی این بازی همانند همان Angry Birds و بازی هایی از این دست است و می بایست با پرتاب چاقو به اهداف، بازی را پیش ببرید. وجود سه نوع حالت Arcade و Target و Climb و Combo موجب تکراری نشدن و جذاب ماندن بازی شده است و تا ساعتها شما را سرگرم می کند. البته این را هم می توان گفت که کنترل پرتابه می توانست از این بهتر باشد اما در همین حد فعلی نیز کاملا قابل قبول و مورد تایید است. با دانلود Flippy Knife برای اندروید و نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود بدون نیاز به اتصال اینترنتی و کاملا آفلاین می توانید در همه جا از آن لذت ببرید. در تصاویر زیر می توانید اسکرین شات هایی از Flippy Knife را مشاهده کنید.

دانلود Flippy Knife دانلود Flippy Knife

شاید با دیدن تصاویر بالا شما هم به این فکر افتادید که طراحی گرافیکی بازی خیلی جالب نیست پس بنابرین ارزش دانلود و نصب را ندارد اما باید بگوییم که اشتباه می کنید چرا که اگرچه بازی از لحاظ بصری ممکن است کمی ضعیف باشد اما تاکید سازندگان آن بر روی گیم پلی و روش بازی سرگرم کننده ی آن بوده است و مطمئنا با یکبار امتحان کردن آن برای مدت ها درگیر بازی خواهید شد. نکته ی دیگری که ارزش دارد به آن اشاره کنیم نیز این است که بازی به گونه ای طراحی شده که تنها با یک دست قابل انجام باشد بنابرین می توانید آن را در همه جا و در هر شرایط تنها با استفاده از یک دست بازی کنید. خبر خوش دیگر این که با یکبار دانلود Flippy Knife دیگر نیازی به اتصال اینترنتی ندارید و حتی از کوچکترین تبلیغات مزاحم نیز خبری نیست.

نیازمند اندروید 4 یا جدیدتر

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.