دانلود CLONEit : پشتیبان گیری و ارسال اطلاعات به دستگاه دیگر

فرض کنید اطلاعات مهمی در دستگاه اندرویدی خود دارید و می خواهید برای حفظ آرامش و اطمینان خاطر خود، نسخه ی پشتیبانی از آن را در دستگاه دیگر ذخیره کنید و یا اینکه گوشی یا تبلت جدیدی خریداری کرده اید و می خواهید تمامی اطلاعات دستگاه قبلی را به آن انتقال دهید. همه ی این کار ها به واسطه ی دانلود ClONEit امکان پذیر است. CLONEit به شما امکان ارسال و دریافت سریع اطلاعات تحت بستر وای فای را می دهد تا هر دو دستگاه بتوانند با سرعت عالی تبادل اطلاعات داشته باشند. همانند برنامه SHAREit – که اتفاقا از همین توسعه دهنده نیز می باشد – یکی از دستگاه ها به عنوان Hotspot و دیگری به صورت کلاینت به یکدیگر متصل می شوند و ارسال و دریافت اطلاعات انجام می پذیرد.

دانلود CLONEit دانلود CLONEit

سریع بودن و سادگی کار با اپلیکیشن باعث شده تا طیف وسیعی از کاربران بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. به همین خاطر یکی از پر طرفدار ترین برنامه های مارکت گوگل پلی است. این برنامه انتخاب اول افراد به هنگام خرید دستگاه جدید و نیاز به انتقال اطلاعات است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo

دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo

Degoo نام یک برنامه ی پشتیبان گیری از فایل ها است که با استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.