دانلود PDF Cam Scanner : تبدیل جزوات به پی دی اف

اگر جزوات زیادی دارید و در عین حال دسترسی به دستگاه اسکنر نیز ندارید می توانید از دوربین تلفن همراه خود به عنوان دستگاه اسکنر استفاده کنید. البته بدیهی است که کیفیت دوربین گوشی های موبایل به اسکنر های حرفه ای نمی رسد اما در زمان نیاز می توانند بسیار راضی کننده باشند. با دانلود PDF Cam Scanner می توانید به یکی دیگر از اپلیکیشن های اسکن جزوات و کتاب ها دسترسی داشته باشید که در هر زمان و مکان در گوشی یا تبلت شما قابل استفاده است. ویژگی خیلی جالب این برنامه به کار گیری از تکنیک های پردازش تصویر در آن است که می تواند به طور خودکار حاشیه ها و تقسیمات صفحات جزوات شما را تشخیص داده و آن ها را از تصویر خارج کند. در پایان، اپلیکیشن قادر است تمامی تصاویر با فرمت JPG ذخیره شده توسط دوربین دستگاه را به فرمت رایج برای کتاب ها و اسناد الکترونیک یعنی PDF تبدیل کند.

دانلود PDF Cam Scanner دانلود PDF Cam Scanner

طرز کار با برنامه بسیار ساده است و تنها کافی است به واسطه ی دوربین گوشی خود تصاویری از جزوات و کتاب های مورد نظر خود تهیه کنید تا برنامه به صورت خودکار قسمت های اضافه ی این صفحات را جدا سازی کند و جزوه ای کامل و منظّم با فرمت PDF به شما تحویل دهد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.