دانلود مرورگر edge اندروید

همه ی ما ایرانیان با مرورگر قدیمی و پر ماجرای اینترنت اکسپلورر مایکروسافت خاطره داریم. وب سایت های ارگان های دولتی، سازمان سنجش و دانشگاه ها و … که همه و همه فقط با این مرورگر سازگار بودند. اما مشکلات این مرورگر به تدریج به حدی شد که اکثر کاربران آن به مرورگر های جایگزین کوچ و مهاجرت کردند. مایکروسافت نیز تلاش هایی برای بهبود تجربه ی کاربران انجام داد اما به نظر می رسید کافی نبودند و حالا می بایست چاره ای جدی می اندیشید. حاصل تفکر مایکروسافتی ها مرورگری بود که در ویندوز 10 معرفی شد و اسم آن هم چیزی نبود جز Edge. مایکروسافت اج مرورگر جدید با موتور متفاوتی از اینترنت اکسپلورر بود که معرفی شد اگرچه اکسپلورر هم همچنان در ویندوز وجود داشت. اما حالا انگار مایکروسافت قصد دارد این مرورگر را برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی نیز عرضه کند. با دانلود مرورگر edge اندروید می توانید آن را تجربه کنید.

دانلود مرورگر edge اندروید دانلود مرورگر edge اندروید

البته توجه داشته باشید که این مرورگر هنوز رونمایی نشده و با دانلود مرورگر edge اندروید ، نسخه ی آزمایشی آن را در اختیار خواهید داشت. بنابرین خیلی نباید از آن انتظار بی جا داشت. طی مدت زمانی که با آن به مرور صفحات و وبگردی پرداختیم، به کند تر بودن آن نسبت به مرورگر های دیگر نظیر فایرفاکس به خوبی پی بردیم اما باید گفت کمی برای پیش داوری زود است و باید در روز های آینده دید که آیا کیفیت این اپلیکیشن بهتر می شود یا خیر. چیزی که ما دریافتیم این بود که مایکروسافت به شدت بر روی این پروژه کار می کند چرا که هر چند روز یکبار به روز رسانی جدیدی آماده ی نصب می باشد. از لحاظ امکانات نیز مرورگر Edge چیزی از رقبای خود کم ندارد. مرور مخفیانه، قابلیت Sync، تنظیمات گسترده ی مرورگر و … همه و همه در Edge موجود هستند. تنها چیزی که در این مرورگر باید به حال آن فکری بشود سرعت مرور و پیمایش صفحات است.

QRCode
دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.