دانلود برنامه فلش کارت برای اندروید : Tinycards

Duolingo نام شرکت آموزشی است که بیشتر در حوزه ی آموزش زبان ها فعالیت می کند. اما این بار اپلیکیشن موبایلی با نام Tinycards توسعه داده که فقط محدود به آموزش زبان ها نیست و توسط آن نه تنها می توانید لغات بسیاری از زبان ها را در قالب فلش کارت ها فرا بگیرید بلکه می توانید سایر دروس خود مثل شیمی، روابط و فرمول های فیزیک و ریاضیات و … نیز به خاطر سپرده و تمرین کنید. همانطور که می دانید فلش کارت ها یکی از راه های موثر به خاطر سپردن حفظیات هستند. نگران نباشید چرا که با دانلود برنامه فلش کارت برای اندروید ، از آن جا که در بانک اطلاعاتی برنامه انبوهی از فلش کارت ها در حوزه های مختلف وجود دارد، نیازی نیست فلش کارت های خودتان را آماده کنید که البته اگر قصد چنین کاری را هم داشته باشید، برنامه چنین قابلیتی را در اختیارتان خواهد گذاشت. تصاویر زیر خود گویای چگونگی برنامه هستند.

دانلود برنامه فلش کارت برای اندروید دانلود برنامه فلش کارت برای اندروید

اپلیکیشن برای همه ی سنین طراحی شده بنابرین هم فلش کارت هایی مخصوص کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان در آن یافت می شود. این شمایید که با جستجو میان بالغ بر 200 هزار فلش کارت، نمونه ی مورد نیاز و پسند خود را انتخاب و استفاده می کنید و یا اینکه فلش کارت های خودتان را می سازید. به هر حال نکته ی دیگر اینکه برنامه به اتصال اینترنتی نیازمند است و بدون اینترنت عملا کاربردی ندارد. برای دانلود برنامه فلش کارت برای اندروید : Tinycards می توانید از دکمه ی دانلود زیر استفاده کنید.

QRcode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.