دانلود برنامه pushups در 30 روز

اینبار هم برای بار دیگر قصد داریم نمونه ای از سری اپلیکیشن های مخصوص تناسب اندام برای اندروید را معرفی کنیم. برنامه ی در نظر گرفته شده در این پست pushups در 30 روز نام دارد که همانطور که از اسمش پیداست هدف آن تمرین دادن و ورزیده ساختن دست ها و بازوهای شما توسط حرکت ورزشی که در فارسی با نام “شنا” شناخته می شود است. اپلیکیشن از روز شروع برای هر روز شما برنامه ریزی می کند و باید طی ساعات و روزهایی خاص تمرینات به تعداد گفته شده توسط برنامه را انجام دهید. باز هم می گوئیم که شروع این کار بسیار ساده به نظر می رسد اما در صورتیکه با ورزش تا به حال بیگانه بوده اید بعد از دو تا سه هفته از گذشت برنامه ی ورزشی اپلیکیشن ادامه ی تمرینات به حدی برای شما سخت و طاقت فرسا می شود که بیشتر افراد ادامه نمی دهند و اپلیکیشن را رها می کنند. پس از همین ابتدای کار به شما می گوییم که همت و پشتکار بالای شما برای استفاده و اجرای تمرینات این برنامه بسیار ضروری است.

 

pushups در 30 روز pushups در 30 روز

برنامه دارای قابلیت تنظیم هشدار و آلارم را نیز برای یادآوری انجام تمرینات برای شما اضافه کرده است. همینطور قسمت آموزش و توصیه های ورزشی و بهداشتی را نیز اضافه کرده که مطالب جالب و مفیدی در آن جا وجود دارد البته تمامی این مطالب به زبان انگلیسی هستند و برای استفاده از آن ها آشنایی به زبان انگلیسی ضروری است. برای نصب و استفاده از برنامه ی pushups در 30 روز بر روی دستگاه اندرویدی خود نیز نیاز به حداقل اندروید 4 دارید. فراموش نکنید که نباید از انجام تمرینات در میانه ی راه دلسرد و زده شوید وگرنه نتیجه ی مطلوب حاصل نمی شود. اپلیکیشن دارای امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی هست و این خود به خوبی نمایانگر کیفیت مطلوب برنامه است.

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.