حل مشکل کندی اندروید با Greenify

توسط برنامه ی کاربردی Greenify برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی می توانید از کند شدن بیش از حد دستگاه خود جلوگیری کنید. طرز کار برنامه به این صورت است که با اجرا و قرار دادن دسترسی های مناسب، برنامه می تواند کنترل دیگر اپلیکیشن ها را به دست بگیرد و با تحلیل میزان فضای ذخیره سازی و رم اشغال شده توسط هر برنامه، تصمیم درست را برای حل مشکل کندی اندروید اتخاذ کند. برای مثال اپلیکیشن اینستاگرام را در نظر بگیرید؛ این برنامه در اکثر اوقات بعد از یکبار استفاده ی کاربر به طور مرتب فعالیت خود را حتی پس از بسته شدن ادامه می دهد و اینجاست که این عمل علاوه بر تخلیه ی سریعتر باتری دستگاه، به کند شدن و لگ دار شدن نیز ختم می شود. اما با دانلود Greenify می توانید از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید و موجب عملکرد سریع تر و بهتر دستگاه اندرویدی خود شوید.

نکته ی جالب اینکه برنامه نیاز به دسترسی روت نیز ندارد و به طور خودکار می تواند عمل بستن برنامه ها و بازپسگیری حافظه ی رم اشغالی را بر عهده بگیرد. سهولت استفاده از برنامه به حدی است که تنها با لمس یک دکمه تمامی موارد و عملیات گفته شده به صورت اتوماتیک انجام می شود و یا اینکه می توانید دسترسی سطح بالاتری به برنامه اعطا کرده تا بدون نیاز به مراجعه به برنامه، این اجازه را داشته باشد تا در صورت کند شدن یا اتلاف توان پردازشی بدون سوال پرسیدن از شما خود وارد کار شود.

حل مشکل کندی اندروید حل مشکل کندی اندروید

نکته ی مهم : اگر از برنامه ی Greenify برای اپلیکیشن هایی مانند هشدار یا ساعت زنگ گوشی استفاده شود ممکن است در اعمال آن ها تداخل ایجاد شود و برای مثال ساعت در زمان مشخص شروع به آلارم دادن نکند و شما از کارهایتان باز بمانید. پس به اپلیکیشن هایی که Greenify را بر روی آن ها فعال می کنید توجه داشته باشید.

نکته ی حائز اهمیت دیگر برای حل مشکل کندی اندروید گوشی ها و تبلت ها با سیستم عامل اندروید این است که آن ها باید مقدار کافی حافظه ی داخلی را در اختیار داشته باشند در غیر اینصورت مشکل کندی دوباره گریبان گیر صاحب آن ها خواهد شد. بهترین کار این است که هیچ وقت اجازه ندهید که حافظه ی خالی دستگاهتان از 500 مگابایت کمتر شود. برای مثال در چنین شرایطی می توانید برای مثال فولدر Telegram موجود در حافظه ی داخلی خود به مسیر mnt/storage را پاک کنید. برنامه های دیگری نظیر Cleanit و CleanMaster نیز از آن دسته اپلیکیشن هایی هستند که به طور خودکار داده های اضافی دستگاهتان را حذف می کنند. (برای دانلود برنامه ی CleanIt را می توانید اینجا را کلیک کنید : لینک)

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.