دانلود بهترین برنامه ی مکان یابی برای GPS اندروید Navitel

Navitel نام یکی از بهترین برنامه های مکان یاب و مسیر یابی و نقشه ی اندروید است که به قدری سبک است و از منابع سیستم کم استفاده می کند که حتی ضعیفترین دستگاه ها از نظر سخت ازاری هم می توانند آن را اجرا کنند. این برنامه سخنگو است و می تواند بدون آنکه حواس تمرکز شما را هنگام رانندگی به خود باز دارد به شما مسیر درست را بدهد و شما را راهنمایی کند. برنامه دارای نقشه ی تمامی شهر های ایران از جمله تهران است.

برنامه قابلیت های زیادی دارد که به اختصار به برخی از آن ها اشاره شده است :

– نشان دادن مکان های تفریحی ، خدماتی ، فروشگاه ها و … در نزدیکی شما.

– دریافت مقصد از شما ومحاسبه ی نزدیکترین مسیر چه با اتومبیل و چه در حالت پیاده

– نشان دادن سرعت حرکت شما

– نقشه ی زیبا و کاربر پسند و دارای دوحالت نقشه ی سه بعدی و دو بعدی

– دارای امکان جستجوی مکان مورد نظر شما توسط نام خیابان یا محله

– قابلیت زوم دستی یا خودکار در هنگام رانندگی

همانطور که در تصاویر زیر می بینید نقشه ی ایران و شهرهایش در دو حالت برای شما قرار داده شده است یکی با حروف فارسی و دیگری با حروف انگلیسی

 

Navitel11 Navitel2

به دلیل درخواست های کاربران نقشه ی سه  شهر مدینه و جده و مکه مکرمه برای حجاج قرار داده شده است. یکی دیگر از قابلیت های آن همانطور که گفته شد امکان پیدا کردن مکان های تفریحی ، مذهبی ، هتل ها و مسافرخانه ها ، بانک ها و موسسات دولتی و از این دست می باشد. برای پیدا کردن این مکان ها کافیست نشانگر برنامه را روی محل مورد نظر قرار داده و با فشردن دکمه ی منو، گزینه ی نزدیک به اشاره گر را انتخاب کنید. در اینصورت است که لیستی از مکان های موجود در آن محله همانند تصویر زیر برایتان نشان داده می شود. همچنین ایستگاه های مترو نیز همانطور که در تصویر دیگر می بینید با حرف M در نقشه جا گرفته اند.

 

Navitel3 Navitel4

توجه داشته باشید نقشه ها در دو نوع با حروف فارسی و حروف لاتین یا انگلیسی قرار گرفته اند و شما به دلخواه خودتان می توانید از هریک استفاده کنید . اما مراحل نصب برنامه به صورت زیر است :

1 – دانلود بسته ی نصبی با پسوند apk از همینجا و نصب آن روی دستگاه

2 – باز کردن برنامه و بستن آن برای بار اول (صرفا به دلیل ساخته شدن دایرکتوری نقشه و …)

3 – کپی کردن محتوای فایل نقشه ی فشرده zip در دایرکتوری به مسیر NavitelContents/Maps در کارت حافظه یا حافظه ی داخلی دستگاه

4 – باز کردن برنامه و منتظر ماندن برای ساخت اطلس ها به صورت خودکار توسط خود نرم افزار

نکته ی مهم اینکه این برنامه توسط اینترنت GPRS یا 3G گوشی شما برای دریافت ترافیک خیابان ها و جاده ها اقدام می کند و برای شما هزینه در بر دارد بنابرین اگر سوالی تحت عنوان Navitel Jams از شما پرسیده شد دکمه ی غیر مجاز را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اندروید کیت کت 4.4 و بالاتر دیگر از این برنامه پشتیبانی نمی کنند و نسخه ی جدید این برنامه هم به دلیل عدم سازگاری نقشه ی این ورژن و نسخه ی جدید نیازمند نقشه ی جدید است که فعلا در دسترس نیست.

 

دانلود فایل نصبی دانلود نقشه ایران با حروف فارسی دانلود نقشه ایران فینگیلیش دانلود نقشه ی مکه وجده دانلود نقشه مدینه

 

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه مکان یاب خودرو

دانلود برنامه مکان یاب خودرو اندروید : Car Tracker

حتما برای شما هم پیش آمده که اتوموبیل خود را در جایی پارک کرده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.