دانلود بازی Infinity Loop Energy : انرژی حلقه بی نهایت

با دانلود بازی Infinity Loop Energy می توانید به یکی از انواع بازی های خلاقانه و فکری که برای آماده سازی ذهن و تقویت تمرکز لازم است دسترسی داشته باشید. در زندگی پر تحرک و پر رقابت امروزی داشتن تمرکز بالا و انجام دادن سریع و بی خطای کارهایمان به یک الزام تبدیل شده است. اینجاست که با تقویت ذهنی خود به کمک اینگونه بازی ها می توان موفق تر بود. در گذشته شاهد این بودیم که بزرگ تر ها همیشه فرزندان و نو جوانان را از بازی های کامپیوتری منع کرده و یا لااقل اقدام به محدود کردن ساعات دسترسی ایشان به اینگونه محتوا می شدند. غافل از اینکه بسیاری از این بازی ها برای ذهن کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان بسیار مفید است و موجب تقویت حافظه، افزایش صبر و فعالیت مغز می شود. این دسته بازی ها نه تنها برای فعالیّت ذهنی همگان مناسب هستند بلکه عاری از هر گونه صحنه های خشن یا نامناسب هستند که استفاده از آن ها را برای هر رده ی سنی ممکن می سازد.

دانلود بازی Infinity Loop Energy دانلود بازی Infinity Loop Energy

بدون هیچگونه منو یا تنظیمات اضافه، اپلیکیشن شما را به اولین مرحله از بازی هدایت می کند. بدیهی است که با عبور از هر مرحله حل مدارات سخت تر شده تا اینکه تنها یکم فرد فکور و متمرکز می تواند از پس بسیاری از مراحل برآید.خلاصه ی مطلب اینکه دانلود بازی Infinity Loop Energy : انرژی حلقه بی نهایت و استفاده از آن را به همه ی رده های سنی خواستار تقویت قوای ذهنی توصیه می کنیم.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.