دانلود بازی مسابقه ای Horizon

با دانلود بازی مسابقه ای Horizon می توانید یکی دیگر از مجوعه بازی های Free Running یا مسابقه ای نامحدود را تجربه کنید. گیم پلی بازی شبیه به دیگر بازی های در این سبک است و با حرکت خودکار هواپیما شروع می شود و بازیکن تنها می تواند آن را به چپ و راست متمایل کند تا از برخورد با موانع جلوگیری شود. ایده ی بازی به تنها همین بسنده شده و فعالیت دیگری در بازی امکان پذیر نیست به جز مراحل مختلف با جلوه های بصری گوناگون که با ارتقا به هر مرحله اضافه می شوند. در این میان تنها عیبی که در مورد این بازی وجود دارد کنترل دشوار است که اندکی از لذّت بازی می کاهد. از این مورد که بگذریم، نبود تبلیغات مزاحم که گاه و بی گاه در بسیاری از بازی ها باعث دردسر می شوند نیز یک امتیاز و ویژگی مثبت این بازی بر شمرده می شود. نمایی از بازی را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

دانلود بازی مسابقه ای Horizon

البته در قسمت تنظیمات بازی امکان تنظیم میزان حساسیت کنترل ها فراهم شده است که تا حدودی از عیبی که به آن اشاره کردیم می کاهد اما در کل کنترل روند بازی کمی دشوار است و ممکن است گاهاً آن را از دست دهید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.