برنامه حذف فایل های تکراری : Duplicate File Remover

برنامه حذف فایل های تکراری : Duplicate File Remover

همه ی کاربران دستگاه های دیجیتال از دوربین های عکاسی گرفته تا گوشی های هوشمند و کامپیوترهای شخصی لااقل در مواردی با این مشکل مواجه شده اند که حتّی بدون اینکه با خبر باشند تعدادی فایل تکراری در حافظه ی دستگاه خود دارند که این فایل ها نه برای بک آپ و پشتیبانی بلکه سهواً و به اشتباه دو یا چندین بار کپی شده اند و نمونه های تکراری آن ها هیچ تفاوتی با نمونه ی اولیه ندارد. در این جاست که با دانلود برنامه حذف فایل های تکراری : Duplicate File Remover و نصب آن بر روی گوشی یا تبلت خود می توانید تمامی فایل های موجود از این دست در فضای ذخیره سازی دستگاه خود را به آسانی شناسایی کرده و با یک فرمان اقدام به حذف کامل آن ها کنید. با این کار علاوه بر خالی شدن حجم قابل توجهی از فضای ذخیره سازی مصرفی، می توانید از بررسی تک تک فایل ها خودداری کرده و در زمان نیز صرفه جویی کنید.

برنامه حذف فایل های تکراری : Duplicate File Remover برنامه حذف فایل های تکراری : Duplicate File Remover

نکته ی دیگر این که اپلیکیشن از تمامی فرمت فایل ها اعم از تصاویر، ویدئو ها و موزیک ها پشتیبانی کرده و محدودیتی از نظر نوع فایل برای بررسی تکراری بودن آن وجود ندارد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.