دانلود بازی ذهن ها : Mind Games

بزرگ تر ها همیشه فرزندان و نو جوانان را از بازی های کامپیوتری منع کرده و یا لااقل اقدام به محدود کردن ساعات دسترسی ایشان به اینگونه محتوا می شوند. غافل از اینکه بسیاری از این بازی ها برای ذهن کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان بسیار مفید است و موجب تقویت حافظه، افزایش صبر و فعالیت مغز می شود. چه بسا افراد مسن و سالمندی که با همین دست بازی ها توانستند از علائم بیماری هایی نظیر آلزایمر بکاهند و کیفیت زندگی خود و اطرافیانشان را بهبود بخشند. با دانلود بازی ذهن ها : Mind Games می توانید به یکی از بازی های جالب و مفید فکری برای تقویت ذهن و افزایش تمرکز دسترسی داشته باشید. بسیاری از ما از کمبود تمرکز در مطالعه، محل کار و خلاصه انجام هر کار رنج می بریم. مجموعه بازی Mind Games اولین کاری که انجام می دهد تقویت نیروی دقت و تمرکز و سپس بهبود قدرت حافظه و به خاطر سپردن اشکال و رنگ ها و دیگر خصوصیات است.

دانلود بازی ذهن ها : Mind Games دانلود بازی ذهن ها : Mind Games

علاوه بر بازی های یاد شده، بازی با کلمات و بازی محاسبات سرعتی عملیات ریاضی نیز در برنامه گنجانده شده است. نکته ی جالب تر این که با اعلام سن خود به برنامه می توانید از آمار و امتیازات افراد هم سن و سالتان با خبر شوید و خود را با افراد مشابه از سراسر دنیا مقایسه کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 2.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.