برنامه دانستنی ها : Crumblyy

با دانلود برنامه دانستنی ها : Crumblyy می توانید اطلاعات جالب و کاربردی زیادی در هر زمینه به مجموعه دانسته های قبلی خود اضافه کنید. کافی است برنامه را باز کرده و زمینه و موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید تا مطالب جالب و کاربردی جدیدی که احتمالاً پیش از این نمی دانستید به شما ارائه شود. برنامه دارای موضوعات و مطالبی در زمینه های : تکنولوژی، خوردنی ها و آشامیدنی ها، سلامت و تناسب اندام، روش های پس انداز پول، مشاوره ی روابط، روش های مطالعه و بسیاری مطالب دیگر است. مطالب و محتوای موجود در برنامه فقط به متون و نوشته ها خلاصه نمی شود و کاربر می تواند با مشاهده ی ویدئو ها یا تصاویر درک بهتری از مطالب و اطلاعات پیدا کند.

برنامه دانستنی ها : Crumblyy برنامه دانستنی ها : Crumblyy

اگر در دانلود و استفاده از برنامه شک دارید باید بگوئیم که در صورت نصب برنامه پشیمان نخواهید شد چرا که اپلیکیشن پر از مطالب علمی و جالب است که دانستن آن ها در بسیاری از مشکلات شما را نجات خواهد. علاوه بر آن دیگران از حل مشکلشان با راهکار های ساده اما عملی و کاربردی شما شگفت زده خواهند شد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.2 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.