حل مشکل کندی گوشی اندرویدی

بسیاری از کاربران دستگاه های اندرویدی، به خصوص کسانی که گوشی یا تبلت خود را سال ها پیش خریداری کردند به دنبال حل مشکل کندی گوشی اندرویدی خود هستند. از بسیاری از افراد هر روزه می شنوم که دستگاه اندرویدی آن ها حتی برای باز کردن صفحه ی Home لانچر خود دستگاه باید چند ثانیه از برای بار گذاری آیکون ها و لیست اپلیکیشن ها صبر کنند. در چنین شرایطی علاوه بر پائین آمدن کیفیت کاربری، باتری دستگاه نیز به سرعت تخلیه می شود. اما امروز با ارائه این مطلب می خواهیم راهکار قطعی و تضمینی حل مشکل کندی اندروید را با شما در میان بگذاریم. حتی اگر با چنین مشکلی رو به رو نیستید، با به کارگیری توصیه ما در این پست عمر باتری دستگاه خود را به صورت چشمگیر افزایش خواهید داد.

 

راه حل اول :

همانطور که در پست های قبلی گفتیم، استفاده از اپلیکیشن هایی که به منظور بستن برنامه های اضافی وجود دارند راه حل مناسبی است. به کمک این دست اپلیکیشن ها می توانید از بار پردازشی بی مورد و بیش از حدّ دستگاه اندرویدی خود بکاهید. یکی از این برنامه ها که عملکرد مناسب و راضی کننده ای نیز دارد Greenify نام دارد که به آسانی می توانید از این لینک آن را دانلود و نصب کنید. توجّه کنید که بدیهی است که ممکن است مشکل شما اپلیکیشن های دلخواهتان نباشد. در اینصورت راه حل دوّم را دنبال کنید.

راه حل دوم :

اگر از راهکار ارائه شده در راه حل اول نتیجه ی چندانی نگرفتید، راه کار حل مشکلتان پیش ماست! داستان از این قرار است که شرکت گوگل اپلیکیشن جستجوی گوگل خود را به صورت پیش فرض بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی نصب می کند و اراده ی خود را به کاربران تحمیل می کند. امّا مشکل از جایی جدّی و دردسر ساز می شود که این اپلیکیشن به صورت چشمگیری از سرعت دستگاه ها می کاهد و بخش زیادی از منابع سخت افزاری کاربران را می بلعد. با غیر فعال کردن این اپلیکیشن از قسمت تنظیمات > برنامه ها می توانید جان تازه ای به دستگاه خود ببخشید. باور نمی کنید؟ می توانید همین حالا این ترفند را امتحان کنید و خواهید دید که حتّی ضعیف ترین و ارزان ترین دستگاه های اندرویدی نیز دوباره تا حدودی قابل استفاده خواهند شد. بسیاری افراد و کاربران سیستم عامل اندروید عقیده دارند این اقدام برنامه ریزی شده و از روی عمد گوگل برای کند کردن دستگاه های قدیمی تر است تا کاربران هر سال به دنبال خرید دستگاه های جدید باشند!

حل مشکل کندی گوشی اندرویدی

راه حل دوم توسط خود ما برای بسیاری از کاربران اعمال شده و عموماً نتیجه ی مطلوبی حاصل شده است. پس قبل از انجام و آزمایش هر روش دیگر ابتدا اپلیکیشن گوگل را غیر فعال کنید.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to Solve Spotify Please Disable Offline Mode Issue

So this a very annoying issue that wheneve you open spotify and try to play …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.