حل مشکل اجرا نشدن A Plague Tale: Innocence

امروز هم با حل مشکل اجرا نشدن A Plague Tale: Innocence در خدمت شما هستیم. همانطور که می دانید این بازی که به تازگی نیز منتشر شده و ساخت استودیو بازی سازی فرانسوی Asobo است بسیاری از جوائز را به خود اختصاص داد و رقیبی جدی و الگوی دیگر استودیو ها با بودجه ی اندک شد. داستان خوب و طراحی گرافیکی و هنری زیبا نیز دو ویژگی دیگر این بازی هستند.

اما بسیاری از کاربران پس از خرید یا دانلود این بازی و اجرای آن به سرعت از محیط بازی بیرون خواهند آمد و یا با خطای Stopped working مواجه می شوند. راه حل این مشکل پیش ماست و البته بسیار هم ساده است.

1- برنامه MSI Afterburner

این برنامه قابلیتی دارد که قادر است اطلاعات سخت افزاری و نرخ فریم دهی و دمای قطعات را بر روی صفحه نمایش به هنگام اجرای بازی ها قرار دهد. متأسفانه این امکان با بازی تداخل دارد پس بهتر است برنامه را به کل ببندید.

2-Steam Overlay

برنامه انتشار محتوای استیم نیز همان قابلیت Afterburner را دارد و باید به هنگام اجرای این بازی، آن را غیر فعال کنید.

در صورتی که پس از حل مشکل اجرا نشدن A Plague Tale: Innocence هنوز می خواهید نرخ تعداد فریم بر ثانیه را در بازی مطلع شوید، کافیست نرم افزار Fraps را نصب و اجرا کنید. به نظر می رسد این برنامه کمترین تداخل را با عناوین و بازی های مختلف دارد.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.