حل مشکل صدای پاور Antec و Seasonic

امروزه کامپیوتر ها و موبایل ها برای ساعت ها در روز در حال فعّالیت هستند و عموماً هم به خوبی از پس وظایف محوّله بر می آیند. در صورتی که طراحی مدارات الکترونیکی آن ها هوشمندانه انجام شده باشد، می توانیم برای مدّت های طولانی بدون هیچ مشکلی از این وسائل بهره برداری کنیم. امّا مشکل از جایی شروع می شود که در طراحی ها سهل انگاری شده باشد و یا در فرآیند تولید و مونتاژ به مشکلاتی ناخواسته برخورد کنیم. در این جاست که هزاران و شاید میلیون ها دستگاه در نزد مشتریان دچار مشکل می شوند و ممکن است حتّی همین اشتباه کوچک توسط تیم طراحی یا تولید به فاجعه ای اقتصادی برای شرکت تولید کننده تبدیل شود. بد نیست بدانید همین اتّفاق شوم برای چند محصول تولیدی شرکت Seasonic اتّفاق افتاد. یادآوری این نکته هم خالی از لطف نیست که پاور هایی که تحت برند Antec به فروش می رسند را نیز در حقیقت همان Seasonic تولید می کند. برای حل مشکل صدای پاور Antec و Seasonic می توانید این نوشته را دنبال کنید.

ماجرا از آن جا شروع می شود که خریداران مدل های Antec HCG یا همان سری High Current Gamer که در واتیج های 520 و 620 و … موجود است، پس از حدود دو سه سال از استفاده دچار مشکل صدا می شوند. به خاطر داشته باشید که این پاور ها همان Seasonic S12II هستند که توسط Antec ریبرند شده اند. پس از اگر پاور شما از برند Seasonic است نیز با ما همراه باشید. در صورتی که هنوز مطمئن نیستید مشکل شما همانی است که منظور ماست فایل صوتی زیر را گوش کنید.

نباید به این صدا که منشأ آن در منبع تغذیه شماست بی تفاوت باشید. مشکل از آن جا ناشی می شود که چند مقاومت که در مدار تقسیم ولتاژ مقاومتی مسئول نمونه برداری از خروجی های پاور هستند معیوب هستند. البته عموماً مشکل این است و ممکن است دستگاه شما مشکل به خصوص دیگری نیز داشته باشد. به خاطر داشته باشید که باز کردن دستگاه های منبع تغذیه بسیار خطرناک است و حتّی در شرایطی که از پریز برق خارج شده اند هم می توانند در خازن های خود مقادیر قابل توجّهی شارژ داشته باشند و موجب آسیب جسمانی جبران ناپذیر شوند.

حل مشکل صدای پاور Antec و Seasonic

در صورتی که شما هم این مشکل را با منبع تغذیه ی خود تجربه کرده اید ما می توانیم آن را با هزینه ی بسیار مناسب برای شما تعمیر کنیم. در صورتی که شهر محل سکونت شما تهران باشد تعمیر در محل شما انجام خواهد شد و تنها هزینه ی ایّاب و ذهاب دریافت خواهد شد و هزینه ی تعمیر پس از دریافت نتیجه ی مطلوب دریافت می شود اما در صورتی که خارج از شهر تهران سکونت دارید دستگاه را به اداره ی پست تحویل داده و در صورت موفقیت آمیز بودن تعمیرات هزینه دریافت می شود. در غیر اینصورت تنها هزینه ی ارسال پستی را خواهید پرداخت.

برای حل مشکل صدای پاور Antec و Seasonic و سفارش تعمیرات می توانید از قسمت نظرات و یا گفتگوی آنلاین با پشتیبان سایت با ما تماس بگیرید. شماره موبایل 09360854884 نیز در ساعات اداری پاسخگوی شماست.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.