بهترین برنامه تشخیص موسیقی اندروید SoundHound

تا به حال شده از موزیک خاصی که در حال پخش در محیط اطرافتان است خوشتان بیاید اما خبر نداشته باشید که خواننده یا گروه موسیقی آن کیست؟ راه حل آن اینست که از اپلیکیشن بسیار کاربردی و رایگان به نام SoundHound استفاده کنید. البته که  برنامه های بسیار دیگری نیز مشابه آن وجود دارند ولی عملکرد برنامه تشخیص موسیقی اندروید SoundHound با هیچ یک از اپلیکیشن های رقیب قابل مقایسه نیست. می توانید خودتان امتحان کنید. طبق مقایسه ، این برنامه نسبت به اپلیکیشن Shazam عملکرد فوق العاده بهتری را ارئه می دهد. کافیست برنامه را باز کرده و فعال کنید و میکروفون گوشی یا تبلت را در نزدیکی دستگاه پلیر خود قرار دهید و پس از مدت کوتاهی برنامه به سرور خود متصل می شود و تمامی اطلاعات موسیقی شما اعم از آلبوم ، گروه خواننده و … را به شما نمایش دهد. همچنین می توانید نام گروه یا خواننده خود را تایپ کرده و در مورد آن اطلاعات بگیرید.

برنامه تشخیص موسیقی اندروید SoundHound برنامه تشخیص موسیقی اندروید SoundHound

همچنین برنامه تشخیص موسیقی اندروید SoundHound به صورت روزانه یا هفتگی برترین آهنگ ها و آلبوم ها یا گروه ها را که بیشترین بازدید را داشته اند یا کاربران بیشتر آن ها را توسط برنامه تشخیص داده بوده اند را برای شما به نمایش در می آورد. قابلیت دیگری که در نسخه های جدید اضافه شده که در صورتیکه امکان دسترسی به مکان زندگی شما از طریق GPS را به برنامه بدهید، اپلیکیشن این قابلیت را دارد که موسیقی ها و آهنگ هایی که اطرافیان شما در محل زندگیتان در حال پخش و گوش کردن هستند را به شما خبر دهد. البته این قابلیت کاملا به دلخواه شما فعال سازی می شود و در صورت عدم رضایت می توانید از دسترسی برنامه به محل زندگیتان جلوگیری کنید تا حریم خصوصیتان نیز در خطر قرار نگیرد.

آپدیت شده به آخرین ورژن در 20 تیر ماه 1397 ، نسخه 8.8.1

نیازمند اندروید نسخه 2.3  یا بالاتر

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

مدّت ها پیش دستگاه های موبایل قدیمی رایج همانند انواع مدل های دو سازنده ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.