برنامه All In One Toolbox : همه کاره

هم اکنون یکی از بزرگترین مشکلات دستگاه های اندرویدی که بیشتر از سه یا چهار سال از عمر آن ها می گذرد کمبود فضای ذخیره سازی در آن ها است. این کمبود ذخیره سازی چه در حافظه ی رم دستگاه و چه در مورد حافظه ی داخلی دستگاه مشهود است. همین مشکل یعنی کمبود حافظه باعث ایجاد وضعیتی می شود که کاربر نمی تواند برنامه ی کاربردی جدیدی را نصب کند و گذشته از آن در استفاده از دستگاه اندرویدی به منظور وب گردی و کاربرد هایی از این دست نیز مشکلات جدّی ایجاد می شود. راه حل این مشکل استفاده از اپلیکیشن هایی نظیر برنامه All In One Toolbox است که قادر هستند به آسانی و در کمترین زمان فایل های اضافی را از حافظه ی دستگاه حذف کرده تا فضا برای برنامه ها به اندازه ی کافی موجود باشد.

برنامه All In One Toolbox : همه کاره برنامه All In One Toolbox : همه کاره

علاوه بر آزاد کردن حافظه ی رم و حافظه ی داخلی دستگاه، All In One Toolbox قادر است تا اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه را مدیریت کند و در نقش یک تسک منیجر نیز ظاهر شود. به همه ی این امکانات قابلیت ذخیره ی باتری را نیز اضافه کنید که با فعال سازی آن اپلیکیشن های غیر ضروری غیر فعال شده و این فرصت ایجاد می شود تا در موارد ضروری باتری دستگاه دیر تر تخلیه شده یا به هنگام شارژ زودتر شارژ شود.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.