برنامه یورونیوز فارسی برای اندروید

برنامه یورونیوز برای اندروید اپلیکیشن رسمی همین خبر گزاری برای گوشی ها وتبلت ها است که چند وقتی است منتشر و در دسترس عموم قرار گرفته است. همانطور که شاید شما هم متوجه آن شده باشید، خبرگزاری یورونیوز که پربیننده ترین شبکه ی خبری در اروپاست بخش تلویزیونی فارسی زبان خود را منحل کرده است و در صفحات شبکه ی اجتماعی خود علت این کار را تمرکز بیشتر بر روی سرویس های خبری دیگر نظیر سایت و اپلیکیشن خود عنوان کرده است.(شما بخوانید به دلیل کم کردن بودجه). به هر حال اپلیکیشن پیش رو بسیار کاربردی و زیبا طراحی شده به نحوی که در صورت وقوع هر اتفاقی در سرتاسر کره ی خاکی با Notification شما را در همان لحظه مطلع می سازد. محیط کاربری آن نیز همانطور که گفته شد زیبا و دوست داشتنی ولی در عین حال کارآمد و رسمی است.
برنامه همانند شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر و فیسبوک طراحی شده و دارای خط تایم لاین است تا اتفاقات را با نظم و ترتیب مناسبی اطلاع رسانی کند. یکی از ویژگی جالب و کاربردی دیگر آن نیز این است که امکان پخش زنده و مشاهده ی کانال تلویزیونی آن به صورت آنلاین و آن هم با کمترین سرعت اینترنت امکان پذیر است. حتی در قسمت تنظیمات، گزینه های جامع و کاربردی زیادی وجود دارد که برای مثال کنترل کیفیت ویدئو های قابل پخش یکی از آن هاست.

برنامه یورونیوز اندروید برنامه یورونیوز اندروید

 

فراموش نکنید که این برنامه یعنی برنامه یورونیوز را نباید با اپلیکیشن دیگر با نام Euronews Radio اشتباه بگیرید چرا که آن هیچ ارتباطی با این اپلیکیشن ندارد و تنها قابلیت پخش رادیو ی اینترنتی یورونیوز را داراست. ( برای دانلود اپلیکیشن رادیو یورونیوز اینجا کلیک کنید ) و اینکه توجه داشته باشید که برنامه به حد کافی بهینه است بنابرین دلیلی وجود ندارد که چندان نگران میزان دیتای تبادل شده و مصرفی خود باشید.

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.