برنامه مکان یابی گوشی: Find Device

در زمان های گذشته پیدا کردن گوشی گم شده کاری بس دشوار بود. در پایان و در صورت موفق نبودن در یافتن گوشی، تنها کاری که از دست صاحب آن بر می آمد سوزاندن سیمکارت و اعلام شماره سریال دستگاه به شرکت های مخابراتی بود. اما حالا وضع بسیار متفاوت است. با ظهور گوشی های هوشمند و دارای قابلیت مکان یابی، چنین امکاناتی بدیهی و پیش پا افتاده به نظر می رسند. برای مثال برنامه مکان یابی گوشی: Find Device قادر است تمامی دستگاه های اندرویدی که به حساب گوگل شما متصل هستند را مکان یابی کند.

برنامه مکان یابی گوشی: Find Device

کاربرد این اپلیکیشن تنها به همین جا ختم نمی شودِ. پس از یافتن دستگاه خود می توانید آن را قفل کرده یا حتی تمامی اطلاعات شخصی خود را از روی آن حذف کنید. البته بدیهی است که دستگاه گم شده باید به اینترنت متصل باشد اما در صورتی که چنین هم نباشد پس از اولین اتصال به اینترنت دستورات شما اعمال خواهد شد. برنامه مکان یابی گوشی: Find Device می تواند به منظور مکان یابی فرزندان و اعضای خانواده نیز به کار گیری شود ویا حتی می توانید در صورت داشتن دستگاه اندرویدی بلااستفاده، با قرار دادن آن در خودرو از آن به عنوان مکان یاب خودرو نیز استفاده کنید. البته برای چنین کاربری خاص تیم سایت اپلیکیشنی توسعه داده که حتی نیاز به اتصال اینترنت ندارد و کاربر می تواند تنها با ارسال SMS دستگاه خود را مکان یابی کند. برای دانلود اپلیکیشن مکان یاب خودرو این جا را کلیک کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System Safe App Remover

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System App Remover

اگر دستگاه اندرویدی شما روت شده است و دسترسی به فایل های سیستمی آن دارید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.