برنامه مکان یابی خانواده: GeoZilla

همانطور که می دانیم، سن داشتن گوشی های هوشمند روز به روز پایین و پایین تر می آید. در کنار استفاده ها و کاربری های بی شمار این دستگاه ها برای کودکان و نوجوانان – صرف نظر از خوب یا بد بودن این امکانات- یکی از کاربرد های مفید می تواند استفاده از این گوشی ها برای مکان یابی فرزندان و اعضای خانواده توسط والدین باشد. به کمک برنامه مکان یابی خانواده: GeoZilla هر یک از اعضای خانواده می توانند دیگر اعضا را مکان یابی کنند و از محل دقیق آن ها با خبر شوند.

برنامه مکان یابی خانواده: GeoZilla

امکانات برنامه مکان یابی خانواده: GeoZilla تنها به مکان یابی افراد ختم نمی شود. کاربران می توانند از جزئیات دیگری نیز نظیر درصد شارژ باتری گوشی هوشمند فرزندان خود و زمان های حضور آن ها در مکان های مختلف با خبر شوند. در نهایت حتی امکان خبر دادن بازگشت فرزندان به خانه یا هر مکان دیگر نیز به والدین وجود دارد که در این صورت نیاز به انجام هیچ اقدامی از سوی والدین نیست و این قابلیت به صورت کاملا خودکار به آن ها خبر رسانی می کند.

توجه داشته باشید که امکان دریافت اعلان ها پس از هفت روز با پرداخت هزینه فعال سازی می شود اما قابلیت مکان یابی افراد و اعضای خانواده به رایگان برای همه ی کاربران فعال باقی می ماند.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System Safe App Remover

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System App Remover

اگر دستگاه اندرویدی شما روت شده است و دسترسی به فایل های سیستمی آن دارید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.