برنامه لیگ برتر فوتبال انگلستان : Premier League

لیگ برتر فوتبال انگلستان که به لیگ جزیره نیز معروف است اگر نگوئیم پر طرفدار ترین و پربیننده ترین، یکی از بهترین ها در سطح دنیا است و تیم های متموّل رده بالایی هر ساله برای کسب عنوان قهرمانی به شدّت با یکدیگر به رقابت می پردازند. هر کس معمولاً یک تیم مورد علاقه و محبوب خودش را در این لیگ می یابد و آن را دنبال می کند. لیگ برتر انگلستان محل حضور شخصیت ها و پدیده های کم یاب و کمتر تکرار شدنی در تاریخ فوتبال دنیا می باشد. حال، تمامی دوست داران و دنبال کنندگان این لیگ پر طرفدار و محبوب می توانند با دانلود برنامه لیگ برتر فوتبال انگلستان : Premier League که به صورت رسمی منتشر شده است از اخبار، نقل و انتقالات، زمان بازی ها و جدول و بسیاری اطلاعات دیگر به آسانی در دستگاه اندرویدی خود با خبر و مطلع شوند.

برنامه لیگ برتر فوتبال انگلستان : Premier League برنامه لیگ برتر فوتبال انگلستان : Premier League

از دیگر ویژگی های اپلیکیشن می توان به گزارش زنده ی اتفاقات در بازی های تیم های محبوبتان اشاره کرد. به طوریکه در زمانی که دسترسی به تلویزیون و یا وسیله ای برای تماشای بازی ندارید، با استفاده از این برنامه لا اقل قادر خواهید بود تا از نتیجه و گل های بازی ها در هر لحظه مطلع شوید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ProxyDroid اندروید

گذشته از کاربری هایی که پراکسی ها در جهت عبور از فیلترینگ در کشور ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.