برنامه تمرینات ورزشی گردن : All Neck Exercises

برنامه تمرینات ورزشی گردن : All Neck Exercises

در عصر کامپیوتر و موبایل و اینترنت، از انواع شغل های اداری و دفتری گرفته که نیازمند ساعات طولانی خیره شدن به کامپیوتر و دستگاه های دیجیتال دارند تا حتّی مشاغل دیگر که مستلزم نشستن ها و ثابت نگه داشتن گردن هستند را می توان یافت که همه و همه در بلند مدّت آسیب های جبران ناپذیری به ستون مهره ها و یا عضلات گردن وارد می کنند. گوشی ها وتبلت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و چه بسا پایین نگه داشتن اینگونه دستگاه ها و خم کردن گردن و سر به سمت پایین بسیار مضر تر به نظر می رسد. اما به هر حال برای این مشکلات نیز راه حلی وجود دارد که البته مهمترین آن ایجاد وقفه های کوتاه در حین انجام کار یکی از راه حل ها و دیگری استفاده از اپلیکیشن هایی نظیر برنامه تمرینات ورزشی گردن : All Neck Exercises است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربر قادر است تا به اکثر تمرینات ورزشی مربوط به تقویت عضلات گردن دسترسی داشته و به صورت تصاویر متحرک نحوه ی انجام هر یک را مشاهده کند.

برنامه تمرینات ورزشی گردن : All Neck Exercises برنامه تمرینات ورزشی گردن : All Neck Exercises

به خاطر داشته باشید که اگر هم اکنون از درد گردن رنج می برید بهترین کار رجوع به پزشک متخصّص است و واضح است که بهتر است تا از انجام حرکات برنامه تمرینات ورزشی گردن تا قبل از تأیید پزشک خودداری نمائید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Muscle Blasting

برنامه Muscle Blasting : تناسب اندام ها

برنامه Muscle Blasting یکی از اپلیکیشن های جامع و کاربردی برای تناسب و پرورش اندام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.