بازی Mountain Car Drive : رانندگی در کوهستان

بازی Mountain Car Drive یکی از معدود بازی های پلتفرم موبایل است که تقریباً تمام عوامل و ویژگی های یک بازی ویدئویی سرگرم کننده و با کیفیت را در خود داراست. بسیاری از دیگر بازی های موبایلی که این روزها برای دو پلتفرم رایج آی او اس و اندروید عرضه می شوند به هیچ وقت ارزش تجربه شدن و صرف وقت برایشان معقول نیست. اما در بازی Mountain Car Drive علاوه بر وجود طراحی گرافیکی زیبا، مراحل متعدد و چالش های سرگرم کننده ای وجود دارد که بازیکن را برای مدّت ها درگیر خود می کند. البته که کنترل های بازی هم بسیار به جا و مناسب است و مشکل چندانی از بابت کنترل خودرو نخواهید داشت.

بازی Mountain Car Drive : رانندگی در کوهستانکنترلگر های اتومبیل در بازی از هر دو نوع آنالوگ و دیجیتال موجود است و بازیکن به دلخواه می تواند هر کدام را برگزیند. در این بازی 25 مرحله گنجانده شده که در نسخه ی رایگان باید تک تک این مراحل را تکمیل کرده تا به مجوز حضور در مراحل بعد دستیابی پیدا کنید. در هر مرحله مجموعه ای از موانع و پرتگاه ها وجود دارد که باید از برخورد یا سقوط در آن ها اجتناب کرد.

بازی Mountain Car Drive : رانندگی در کوهستان

در صورت تمایل نداشتن به بازدید از تبلیغات موجود در بازی می توانید به سادگی اتصال اینترنتی دستگاه خود را قطع کرده و بدون مزاحمت به بازی ادامه دهید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.