بازی Helix Jump : پرش توپ از سکو

بازی Helix Jump یکی دیگر از بازی های ساده است که در آن بازیکن قادر است تنها با استفاده از یک دست و یک انگشت جریان بازی را به پیش ببرد. در بازی Helix Jump می بایست موجب عبور به سلامت توپ از سکو های پیچ در پیچ شده و بدون برخورد به موانع و در قسمت های امن فرود آیید. با این ایده ی ساده مراحل بسیاری ساخته شده که برای مدّت ها می تواند بازیکن را سرگرم سازد. پرش از سکو ها به صورت خودکار انجام می شود و تنها وظیفه ی بازیکن یافتن مکان و زمان درست برای انجام پرش است که در صورت انجام اشتباه مرحله تکرار می شود. تنوع مراحل به همراه طراحی ظاهری قابل قبول از ویژگی های مثبت بازی Helix Jump است.

بازی Helix Jump : پرش توپ از سکو بازی Helix Jump : پرش توپ از سکو

برای رهایی از تبلیغات مزاحم تنها کافیست اتصال اینترنتی خود را به هنگام اجرای بازی قطع کنید. قسمت تنظیمات بازی شامل گزینه هایی برای قطع و وصل صدا، تنظیمات گرافیکی و دیگر تنظیماتی از این دست است. بازی تا حد کافی ساده و سبک است که بر روی گوشی ها و تبلت های با سخت افزار متوسط و ضعیف هم به آسانی قابل اجرا است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.