بازی Gibbets Bow Master : استاد کمان

بازی Gibbets Bow Master از عنواین ساده و سبک و کم حجم برای موبایل های اندرویدی است که برای مدتی می تواند بازیکن را سرگرم کند. در بازی Gibbets Bow Master : استاد کمان، بازیکن می بایست با کمانی که در دست دارد طناب های دار را نشانه رفته و افرادی که حلق آویز و در یک قدمی مرگ هستند را نجات دهد. بدیهی است که مدّت زمان بازیکن محدود بوده و در صورت عدم عملکرد به موقع بازی به پایان می رسد. گیم پلی بازی در همین حد بوده و تنها عملی که از بازیکن انتظار می رود همین خواهد بود. اگر چه در مراحل بعدی بازی با اعمال جا به جایی ها و بیشتر کردن تعداد اهداف، کار بازیکن سخت تر می شود اما در کلیّت گیم پلی بازی تغییری حاصل نشده و باید تا انتهای بازی همین عمل تکرار شود.

بازی Gibbets Bow Master : استاد کمان بازی Gibbets Bow Master : استاد کمان

از سوی دیگر اما می توان گفت با بازی سازی خوش ذوق و با استعداد رو به رو هستیم و یکی از زیبا ترین و با مزه ترین طراحی های گرافیکی و بصری در بازی استاد کمان به کار رفته است. ترکیب رنگ ها، حیوانات و فضا سازی ها همه و همه از جمله زیبایی های چشم نواز بازی هستند که در عین سادگی با ظاهری بچه گانه نظر بازیکن را به خود جلب می کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.