بازی Football Strike : ضربه آزاد

بازی Football Strike یکی از نمونه بازی های سرگرم کننده و جالب برای دستگاه های اندرویدی است. اگرچه گیم پلی آن بسیار ساده است و تنها به انجام ضربات آزاد محدود است امّا می توان گفت همین ایده ی ساده نیز به بهترین صورت در بازی پیاده سازی و ارائه می شود. انجام ضربات آزاد به سادگی و تنها با حرکت یک انگشت دست صورت می پذیرد. برای کات دادن و زاویه دادن به مسیر حرکت توپ کافیست مسیر توپ را بر روی صفحه شکل دهید.

بازی Football Strike بازی Football Strike

بازی Football Strike همچنین می تواند به صورت چند نفره نیز انجام شود. در این حالت یکی از بازیکن ها در نقش دروازه بان و دیگری نیز می تواند در نقش زننده ی ضربه ظاهر شود. وجود تیم های مختلف و بازیکنان مشهور نیز از جمله ویژگی های بازی هاست. از آن گذشته بازی در حالت Career و تک نفره نیز می تواند انجام شود و با گذر از هر مرحله امتیازات و به دنبال آن شخصی سازی هایی برای کاربر به دنبال داشته باشد. در حالت تک نفره به تدریج امکان حضور و بازی در استادیوم های مختلف و معروف نیز فراهم می شود.

QRCode
دانلود

قابل اجرا روی اندروید 4.1 به بالا

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.