بازی CatFish : ماهی گیری

بازی CatFish یکی از بازی های کم حجم و ساده اما خلاق و سرگرم کننده است. در این بازی، بازیکنان می بایست از انواع ابزار های ماهی گیری استفاده کرده تا ماهی های متفاوتی را صید کنند. شکار ماهی های مختلف مستلزم ایجاد تغییرات در ابزار هایتان است. پس از صید ماهی ها می توانید کلکسیونی از آن ها را در بازی به نمایش بگذارید. در CatFish گرافیک و طراحی ظاهری بازی بسیار زیبا و کودکانه است که آن را برای کودکان کم سن و سال بسیار مناسب می سازد.

دانلود بازی CatFish

برای انجام بازی CatFish نیازی به اتصال اینترنتی ندارید. اگرچه برای آپگرید تجهیزات و خرید ابزار های جدید ممکن است هر از گاهی نیاز به سکّه های بازی داشته باشید که آن هم با دیدن تبلیغاتی ساده قابل دریافت است. بنابرین بازی کاملا رایگان است و برای پیشبرد آن نیازی به خرید یا پرداخت نیز وجود ندارد و ضروری نیست. کنترل های بازی نیز در حد زدن بر روی صفحه و کشیدن انگشتان به جهات مختلف است بنابرین سازنده ی مکزیکی این بازی، این کنترل های ساده را به یکی از بهترین ها در نوع خود برای کودکان کم سن و سال تبدیل کرده است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.4 به بالا

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.