بازی Domino برای اندروید

رقابت های دومینو یکی از زیبا ترین و پرطرفدار ترین ها در نوع خود در سطح دنیا است که هر ساله مساقات متعدد و شرکت کنندگان مختلفی از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند. در این رقابت ها زمان های زیادی صرف چیدن قطعات و اشیاء به دقت در کنار هم می شود تا در زمان فرو ریختن آن ها به صورت سریالی و بدون وقفه این عمل تکرار شود تا جائیکه هیچ یک از قطعات ایستاده نباشند. حال بازی Domino توسط استودیو بازی سازی Ketchapp برای اندروید عرضه شده که گیم پلی ساده اما سرگرم کننده ای دارد. در بازی Domino بازیکن می بایست در زمان مناسب جای خالی قطعات را پر کند. زمان بندی مناسب تمام چیزی است که در بازی Domino از کاربر طلب می شود. دقت و سرعت عمل دو عامل مهم در پیشبرد بازی است.

بازی Domino اندروید بازی Domino اندروید

طراحی ظاهری زیبا و استفاده ی مناسب و به جا از رنگ های شاد و موزیک خوب از دیگر ویژگی های بازی Domino است. برای رهایی از تبلیغات آزار دهنده و مزاحم تنها کافیست در هنگام بازی اتصال اینترنتی وای فای و یا دیتای موبایل خود را خاموش کنید و با خیالی آسوده به بازی ادامه دهید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.