بازی Cat Runner

بازی Cat Runner یکی دیگر از انواع بازی های حرکت آزاد یا Free Running است. در این بازی باید برای مجهز کردن و تعمیرات خانه ی خود به خیابان رفته و سکّه ها و اشیاء با ارزش را جمع آوری کنید. پس از آن می تواتید با استفاده از سکه های بازی، محل زندگی این گربه را بهبود بخشید. گرافیک و طراحی ظاهری خوب به همراه کنترل های آسان از ویژگی های این بازی است. خصوصیات یاد شده و سادگی بازی، آن را به یکی از مناسب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ها برای کودکان خردسال و حتی بزرگسالان تبدیل کرده است. در اوقات فراغت و صف های انتظار می توانید برای مدت ها گذر زمان را به فراموشی بسپارید.

بازی Cat Runner بازی Cat Runner

به دلیل بهینه بودن و سبک بودن بازی می توان گفت بازی Cat Runner تقریباً روی اکثر دستگاه های موبایل و تبلت ها از جمله دستگاه های قدیمی نیز قابل نصب و اجرا است. تبلیغات گنجانده شده در بازی نیز چندان مزاحمتی به وجود نمی آورند و خبر خوب این که در پایان هر مرحله با مشاهده ی یک ویدئوی تبلیغاتی می توانید تعدادی سگه نیز هدیه بگیرید که البته دیدن تبلیغات کاملاً اختیاری است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 2.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.