بازی Bike Racing 2

اگر پست های قبلی با عنوان MotoCross 3d را دنبال کرده باشید با این سبک بازی ها آشنا هستید. بازی هایی که هسته ی اصلی و فاکتور سرگرم کننده شان فیزیک بازی است و پیش رفتن در بازی و خلاصه همه چیز به نوع حرکات و عکس العمل شما نسبت به موانع و مسیر های مختلف بر می گردد. تفاوت این بازی با بازی قبلی یعنی MotoCross3d در گرافیک و طراحی زیباتر و بهتر آن است به علاوه این که این بازی دارای قابلیت مالتی پلیر با بازی چند نفره و آنلاین است ولی به هر حال گیم پلی بسیار دشوار تری نیز دارد که بسیاری از کاربران گوگل پلی به آن اشاره کرده اند.

با رد کردن هر مرحله می توانید موتورسیلکت و یا حتی لباس موتور سوار خود را عوض کنید.بازی دارای 25 مرحله و تست مهارت مختلف است که حداقل 15 ساعت گیم پلی را داراست و شما را سرگرم می کند. کنترل موتور روان و مناسب است ولی سختی مراحل به حدی هست که به راحتی و سریعاً نتوان از آن ها رد شد.

در زیر اسکرین شات هایی از این بازی مشاهده می کنید :

bike_racing2

bike_racing3

حجم فایل نصبی Apk بازی تا حدودی زیاد است و باید 100 مگابایت دانلود کنید ولی برای چنین بازی با گرافیک خوب ، چندان هم زیاد نیست و این موضوع زمانی نمایان تر می شود که بدانید این بازی هیچگونه دیتای اضافی یا جانبی برای دانلود ندارد. شما فقط و فقط نیاز به دانلود و نصب فایل apk نصبی دارید و تمام!

این را هم اضافه کنم که بازی بر روی اندروید 2.3 نیز اجرا می شود ولی یک نکته این که این بازی قدرت پردازشی و سخت افزاری بالایی می طلبد بنابرین اگر میزان حافظه ی رم دستگاه شما کمتر از یک گیگابایت و CPU و GPU شما خیلی ضعیف نیست می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی آن را اجرا کنید.

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.