بازی Suicide Squad اندروید

Suicide Squad یک بازی در سبک اکشن است که با الهام از فیلم سینمایی پر طرفدار و پرفروشی که به همین نام تازگی ها منتشر شده ساخته شده است. داستان این فیلم و به تبع آن این بازی سه خلافکار هستند که برای آزادی خود می بایست کارهایی را انجام دهند و د درگیری ها و نبرد های متعدد و مختلف شرکت کنند. این سه شخصیت هر کدام توانایی ها و مهارت کار با سلاح های مختلف را دارند که می توانید به انتخاب خودتان یکی از این سه کاراکتر را انتخاب کرده و بازی را به پیش ببرید. تصاویر و اسکرین شات هایی از این بازی مهیج و سرگرم کننده در پایین برای شما قرار داده شده است:

suicide_squad2

suicide_squad3

 

توجه داشته باشید که اگرچه در قسمت تنظیمات بازی ، میزان جزئیات و جلوه های گرافیکی قابل کاهش یا افزایش دادت است اما برای اجرای روان بازی به گوشی یا تبلت دارای سخت افزار قدرتمند نیاز دارید و با گوشی های ضعیف یا قدیمی نمی توانید حتی بر روی پایینترین جزئیات بازی را به راحتی اجرا کنید.

نکته ی دیگر این که برای اجرای این بازی نیاز به دانلود دیتای حدود 100 مگابایتی دارید که توسط خود اپلیکیشن در اولین اجرا در صورت روشن بودن اتصال Wifi به طور خودکار شروع به دانلود شدن می شود.

 

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.