بازی پرتاب چاقو : Knife Hit

بازی پرتاب چاقو : Knife Hit

بازی پرتاب چاقو : Knife Hit را می توان یکی از بازی های ساده و وقت پر کن در نظر گرفت که با گیم پلی نه چندان پیچیده ی خود می تواند تمرکز بازیکن را بالا ببرد. در این بازی می بایست چاقو ها به سمت اهداف در حال حرکت پرتاب شوند و در عین حال بدون برخورد به چاقوهایی که قبل تر پرتاب شده اند منجر به منفجر شدن هدف شوند. به مانند دیگر بازی های این سبک رفته رفته بازی دشوار و دشوار تر می شود تا جائیکه بازی تمرکز و قوای ذهنی و عکس العمل فوق العاده ای می طلبد تا اجازه دهد بازیکن به مراحل بالا تر صعود کند. پس از گذراندن هر چند مرحله با رئیس یا Boss مواجه می شوید که سر سخت تر است و برای نابودیش می بایست چاقو های بیشتری را نثارش کنید.

بازی پرتاب چاقو : Knife Hit

بازی پرتاب چاقو : Knife Hit بدون نیاز به اتصال اینترنتی و به صورت کاملاً آفلاین قابل استفاده است و یکی از چندین انتخاب کاربران اندروید برای گذراندن وقت در صف های طولانی یا انتظار است. بازی نیاز به دانلود دیتای تکمیلی ندارد و با یک بار نصب به سادگی قابل اجرا است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.