دانلود بازی پازل 2048

دانلود بازی پازل 2048

اگر به دنبال یک بازی ساده و کم حجم هستید و بازیکن حرفه ای و دائمی بازی های موبایلی نیستید و تنها قصد دارید تا گاهی، اوقات فراغت و زمان های خستگی آور خود را بگذرانید با دانلود بازی پازل 2048 می توانید به هدفتان دستیابی پیدا کنید. در بازی 2048 بازیکن می بایست جعبه ها و قطعات پازل را به نحوی به یکدیگر برخورد دهد که هر دو قطعه با عدد یکسان در کنار هم قرار گیرند. در اینصورت عدد هر دو قطعه با یکدیگر جمع شده و به یک قطعه با عدد مجموع تبدیل می شوند. حال باید تا جایی که می توانید همین عمل را تکرار کرده تا مجموع اعداد قطعات پازل به عدد 2048 برسد. در غیر اینصورت بازی تمام شده و می بایست از ابتدا شروع کنید. اگرچه ایده ی بازی بسیار ساده به نظر می رسد اما در عین حال دشواری و درجه ی سختی بالایی نیز در آن وجود دارد.

دانلود بازی پازل 2048 دانلود بازی پازل 2048

اندک تبلیغات اینترنتی بر روی اپلیکیشن قرار داده شده است که قابل صرف نظر کردن و چشم پوشی است. به خاطر داشته باشید که با غیر فعال کردن اتصال اینترنت خود اعم از وای فای یا دیتا می توانید از نمایش همین تبلیغات نیز جلوگیری کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.