بازی معمایی Survive – Wilderness survival

بازی معمایی Survive که ساخته ی یک سازنده ی فنلاندی است را می توان یک نمونه ی خوب از بازی های پازل و معمایی برشمرد. در این بازی، مهارت دوام آوردن بازیکن در شرایط سخت مورد آزمایش قرار می گیرد. برای مثال فرض کنید با خودرویتان در جایی دور افتاده گم شده اید و خودرو به مشکلی فنّی بر می خورد. حال شما باید پیاده به دنبال سر پناه و آب و غذا بروید و همزمان از آسیب حیوانات درنده و یا حتّی سرما خود را حفظ کنید. هر تصمیمی که می گیرد در روند بازی تغییراتی ایجاد می کند چرا که انرژی و زمان خود را برای آن تصمیم صرف می کنید. بازی فکری Survive در عین داشتن ماهیت سرگرمی و وقت گذرانی می تواند ایده های جالبی را به ذهنتان القا کند که در زمان گرفتاری و نیاز بسیار مؤثّر است. شاید تصوّر کنید هیچگاه در چنین شرایطی گرفتار نشوید امّا چنین اتّفاقاتی ممکن است برای همه ی ما پیش آید و آمادگی و تمرین برای اینگونه مواقع ایده ی بسیار خوبی به نظر می رسد.

بازی معمایی Survive - Wilderness survival

نکته ی مثبت بازی ساده و سبک بودن آن است. چیزی که از یک بازی معمایی و پازل انتظار می رود همین است که در عین سادگی و پیچیده نبودن آشنایی با قواعد بازی، بتواند بازیکن را محک بزند و درگیر خود کند. اکثر این انتظارات در بازی معمایی Survive برآورده می گردد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.