بازی معمایی Happy Glass

بازی معمایی Happy Glass را می توان یکی از سرگرم کننده ترین و خلاقانه ترین بازی های موبایلی دانست. در بازی معمایی Happy Glass بازیکن می بایست با کشیدن خط در قسمت های مختلف سبب تغییر مسیر جریان آب شده تا در نهایت منجر به پر شدن لیوان از آب شود. در این میان موانعی نیز وجود دارد که بازیکن می بایست با هوش و خلاقیت خود آن ها را پشت سر گذاشته و سبب ریخته شدن آب در لیوان شود. محدودیتی از نظر میزان کشیدن خط بر روی صفحه وجود دارد و بازیکن نمی تواند تا هر اندازه خواست از قلم استفاده کند. این بازی دو بعدی با همین ایده ی ساده توانسته چیزی بیش از 10 میلیون نصب فعال در مارکت اصلی اندروید یعنی گوگل پلی گرفته و میلیون ها نفر را از سراسر دنیا با مراحل متعدد و جالب و خلاقانه ی خود سرگرم کند.

بازی معمایی Happy Glass بازی معمایی Happy Glass

قوانین فیریک نیوتونی در بازی معمایی Happy Glass به خوبی پیاده سازی شده و بیشتر اوقات نیز روان اجرا می شود مگر در گوشی ها و تبلت ها قدیمی تر که شاهد اندکی لگ و تأخیر بودیم که خوشبختانه در حالت کلّی در عملکرد و اجرای بازی مشکل خاصی را سبب نشد. برای دریافت هر سه امتیاز پس از انجام کاملاً صحیح هر مرحله می بایست تبلیغاتی اینترنتی را مشاهده کنید در غیر اینصورت امکان دریافت هر سه امتیاز مرحله – علیرغم عملکرد بی نقص بازیکن- به وی داده نمی شود.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.