بازی فکری Gears Logic Puzzles

بازی فکری Gears Logic Puzzles یکی از نمونه بازی های در سبک پازل است که با طراحی هوشمندانه و گیم پلی بسیار جالب می تواند ساعت ها سرگرمی را برای بازیکنان به همراه داشته باشد. در این بازی گیم پلی به این صورت است که باید با چرخ دنده های موجود در هر مرحله، تمامی اشیاء را به حرکت در آورید. حرکت تعدادی از چرخ دنده ها کافی نبوده و الزاماً بایستی کلیه ی قطعات به چرخش در آیند. در نظر گرفتن فاصله ی بین چرخ دنده ها و نحوه ی چینش آن ها مهمترین و اصلی ترین بخش گیم پلی این بازی جذاب و سرگرم کننده را تشکیل می دهد.

بازی فکری Gears Logic Puzzles

در این بازی می توانید با دیدن یک کلیپ ویدئویی تبلیغاتی از طریق اینترنت راهنمایی کوچکی نیز دریافت کنید که در مواقعی که مرحله بیش از حد مشکل است می تواند بسیار راهگشا باشد و از دشواری بیش از حد بازی جلوگیری کند تا از لذّت بازی کاسته نشود. به طور خلاصه و در کل می توان گفت بازی فکری Gears Logic Puzzles یکی از بهترین بازی های معمایی در سبک خود است و می تواند قوه ی تفکر بازیکنان را تمرین داده و تقویت کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.