بازی فکری و فیزیکی Brain It On

بازی فکری و فیزیکی Brain It On از آن دسته بازی های فیزیکی و صد البته فکری است که می تواند علاوه بر سرگرم کردن بازیکن، قوّه ی ادراک و حل مسئله ی وی را نیز درگیر کند. طبق تحقیقات و بررسی های صورت گرفته بهترین و سازنده ترین نوع بازی های ویدئویی و کامپیوتری همین دست بازی های فکری هستند که فوائد بیشماری در جهت بهبود تمرکز، دقّت و قوای تعقل و تصمیم گیری بازیکن سبب شوند. این بازی سبک بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است و یکی دیگر از انتخاب هایی است که می تواند برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد. در بازی فکری و فیزیکی Brain It On می بایست اشیاء موجود در فضای بازی را به گونه ای حرکت دهید تا شرایط درخواستی بازی برقرار شود.

بازی فکری و فیزیکی Brain It On

در بازی برای حل هر یک از پازل ها زمان محدودی در اختیار دارید و با گذشت این زمان امتیاز دریافتی بازیکن کمتر و کمتر می شود و در نتیجه مراحل بعدی فعال نمی شوند. اگر حالا با خود فکر می کنید که این بازی آسان است سخت در اشتباهید. کافی است به مراحل 20 به بالای این بازی برسید تا خودتان تجربه کنید که بدون ابتکار و خلاقیت و دقت نمی توانید حتی یک مرحله را پشت سر بگذارید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.