برنامه تبدیل گوشی به وب کم و دوربین مخفی : IP Webcam

در شرایطی ممکن است بخواهید به صورت مخفی مکانی را زیر نظر بگیرید. مطمئنّاً خرید و به کار گیری تجهیزات دوربین های مدار بسته برای یکبار نه به صرفه است و نه معقول. در این شرایط توصیه ی ما نصب و به کارگیری برنامه تبدیل گوشی به وب کم و دوربین مخفی : IP Webcam است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از هر کجای دنیا به دوربین تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید. پیش از این اپلیکیشن Background Video Recorder را معرفی کردیم که عیب آن این بود که کاربر تنها قادر بود با خاموش بودن صفحه ی نمایش دستگاه فیلم برداری کند و بدون دسترسی فیزیکی و واقعی به دستگاه این امر امکان پذیر نبود. اما با استفاده از IP Webcam می توانید به صورت محلی یا اینترنتی دستگاه خود را کنترل کرده تا در زمان و مکان دلخواهتان شروع به فیلم برداری یا عکس برداری یا نمایش همزمان نمای هر دو دوربین پشت و جلو کند.

برنامه تبدیل گوشی به وب کم یا دوربین مخفی : IP Webcam

  • امکان ارسال صدا به همراه تصویر
  • قابلیت حس کردن سر و صدا یا لرزش و آغاز خودکار فیلم برداری
  • امکان نمایش میزان شارژ باتری و تاریخ و ساعت بر روی تصاویر و ویدئو های ارسالی
  • فابلیت ارسال ویدئو با ایمیل، دراپ باکس، اف تی پی و …
  • پشتیبانی از انواع کدک های ویدئو
  • دارای حالت فیلم برداری شبانه – امکان روشن یا خاموش کردن فلاش دستگاه

به خاطر داشته باشید که داشتن اتّصال اینترنت الزامی نیست و با اتصال به هر شبکه ی محلی و یا اهات اسپات کردن گوشی می توانید بدون نیاز به اینترنت دستگاه خود را کنترل کرده و نمای دوربین های خود را مشاهده کنید. برنامه تبدیل گوشی به وب کم و دوربین مخفی : IP Webcam دارای امکاناتی نظیر کنترل کیفیت و رزولوشن ویدئوی ارسالی، تنظیمات فوکس، نرخ فریم بر ثانیه و غیره است که به کامل و کاربردی شدن هر چه بیشتر اپلیکیشن افزوده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.