بازی شبیه ساز ساخت و پرتاب موشک : Spaceflight Simulator

بازی شبیه ساز ساخت و پرتاب موشک : Spaceflight Simulator

بسیاری از جوانان و نوجوانان ما شیفته ی ساخت موشک و هر چیز قابل اشتعال هستند. این را می توان از میزان فعالیت آن ها حتّی با وجود پرداخت هزینه های جبران ناپذیر در جشن های چهارشنبه سوری به خوبی درک کرد. اگر شما هم جزء افراد دوست دار موشک ها و فضا هستید باید بازی شبیه ساز ساخت و پرتاب موشک : Spaceflight Simulator را امتحان کنید. بازیکن در این اپلکیشن می تواند موشک اختصاصی با ویژگی های منحصر به فرد خود را ساخته و آن را به فضا ارسال کند. در فرایند ساخت می بایست محدودیت های فیزیکی و سایر المان ها در نظر گرفته شود تا عمل پرتاب به درستی و با موفقیت انجام پذیرد. مقصد موشک شما می تواند از زمین و قمر آن تا یکی از سیاره های مریخ، عطارد، زحل و دیگر سیارات باشد.

بازی شبیه ساز ساخت و پرتاب موشک : Spaceflight Simulator بازی شبیه ساز ساخت و پرتاب موشک : Spaceflight Simulator

در طراحی موشک باید مواردی رعایت شود تا از سقوط موشک یا اتمام سوخت آن قبل از خروج از جوّ زمین جلوگیری شود. اپلیکیشن دارای آموزش ویدئویی کاملی در داخل خود نیز هست که نحوه ی صحیح ساخت موشک و بازی را آموزش می دهد. نکته ی دیگر این که نبود هیچگونه تبلیغات مزاحم در نسخه جدید این بازی به بهبود آن کمک کرده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.