بازی رنگ آمیزی: Coloring Book

بازی رنگ آمیزی: Coloring Book یکی از اپلیکیشن های جالب و سرگرم کننده خصوصا برای کودکان است. در این بازی همانطور که از نامش پیداست، تصویر نقاشی شده ی بدون رنگی در اختیار کاربر قرار می گیرد. بخش های مختلف این تصویر بایستی به کمک تعداد رنگ های متنوع ارائه شده توسط اپلیکیشن رنگ آمیزی شوند. هر رنگ مختص نقاطی خاص است و حدس زدن این بخش ها برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان می تواند آموزنده و جذاب باشد. البته اگر نتوانستید رنگ مناسب را برای بخش ها حدس بزنید نگران نباشید چرا که در صورت بزرگنمایی بر روی تصویر می توانید شماره رنگ مناسب را مشاهده کنید. در پایان فرآیند رنگ آمیزی از زیبا تر شدن تصویر شگفت زده خواهید شد. دو اسکرین شات زیر مربوط به تصویر بدون رنگ و دیگری رنگ آمیزی شده است.

بازی رنگ آمیزی: Coloring Book بازی رنگ آمیزی: Coloring Book

اپلیکیشن بازی رنگ آمیزی: Coloring Book توصیه ی ما به همه ی کاربران صرف نظر از سن و سال است. ایده ی بازی بسیار جالب و سرگرم کننده است و مطمئنا در زمان های اضافی و فراغت می تواند زمان را پر کند. اگرچه برخی از نقاشی ها رایگان نیستند اما تعداد زیادی دیگر در برنامه وجود دارد که به رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می تواندی از آن استفاده کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.