آموزش برنامه نویسی با Programming Hub

اگر. بیشتر از 20 سال داشته باشید و با کامپیوتر ها و برنامه نویسی نیز سر و کار داشته باشید حتما می دانید که در گذشته کد نویسی و آموزش آن در کامپیوتر ها و لپ تاپ ها امکان پذیر بود. شروع یادگیری زبان های برنامه نویسی مستلزم داشتن یکی از وسائل فوق بود. اما حالا اوضاع تغییر کرده و در صورتی که صرفاً قصد یادگیری مفاهیم ابتدایی و پایه ای زبان های برنامه نویسی را داشته باشید، تنها به کمک یک اپلیکیشن می توانید به این هدف دست پیدا کنید. آموزش برنامه نویسی با Programming Hub لذت بخش است و سبب می شود تا در هر کجا بتوانید اوقات هدر رفته ی خود را به یادگیری چند ترفند و مفاهیم اولیه ی هر زبان برنامه نویسی بگذرانید.

آموزش برنامه نویسی با Programming Hub

در اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی با Programming Hub تقریباً آموزش همه ی زبان های برنامه نویسی وجود دارد. اگر چه زبان هایی مثل C# هنوز در اپلیکیشن وجود ندارد اما هم اکنون در حال آماده سازی است و در آینده ی نزدیک طبق گفته ی سازنده منتشر خواهد شد. علاوه بر این ها به کامپایلر داخلی اپلیکیشن دسترسی خواهیم داشت که برای تست و اجرای کد ها بسیار کاربردی است. توجه داشته باشید که بدیهی است که استفاده از این امکانات به اتصال اینترنتی نیازمند است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.