انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی های پلتفرم موبایل اساساً ارزش وقت شما را ندارند. این بازی ها غالباً با هدف نمایش تبلیغات یا خرید امتیازات و صرفاً به منظور کسب در آمد توسعه داده می شوند. از آن گذشته غالباً هم از گیم پلی جالب و طراحی گرافیکی خوبی برخوردار نیستند و همینطور از داستان تهی هستند. به همین خاطر است که توصیه می کنیم اگر قصد لذت بردن از بازی های ویدئویی را دارید کمی پول کنار بگذارید و با خرید یک کنسول بازی یا رایانه مخصوص بازی، تجربه ی بسیار بهتری داشته باشید. اما به هر حال بسیاری از افراد خواستار بازی کردن با یک دستگاه قابل حمل نظیر گوشی های موبایل و تبلت ها هستند. در این صورت مشکلی که با آن مواجه می شوند نبود فضای کافی برای ذخیره ی دیتای بازی ها است. چرا که همانطور که می دانید امروزه بسیاری از بازی ها تا چند گیگابایت دیتا نیاز دارند. برنامه انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount می تواند نیاز اینگونه افراد را به سادگی برطرف کند.

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

کاری که این اپلیکیشن انجام می دهد این است که دایرکتوری بازی را در فضای SD Card یا کارت حافظه شبیه سازی می کند. در این صورت کافی است دیتا ی بازی ها را در کارت حافظه ی دستگاه خود کپی کنید. به همین سادگی می توانید از پر شدن و محدودیت دستگاه اندرویدی خود جلوگیری کنید. به خاطر داشته باشید که جهت به کارگیری برنامه انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount دسترسی به فایل های سیستمی یا همان روت الزامی است. بدیهی است که داشتن کارت حافظه ی پر سرعت و با حجم بالا برای میزبانی فایل های دیتا لازم و ضروری است در غیر اینصورت دستگاه دچار کندی می شود.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 2.3 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System Safe App Remover

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System App Remover

اگر دستگاه اندرویدی شما روت شده است و دسترسی به فایل های سیستمی آن دارید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.