برنامه مقایسه قیمت تاکسی اینترنتی: Taxi360

یکی از مزیت های بزرگ و خوب تاکسی های اینترنتی مقرون به صرفه بودن آن ها است. به طوریکه این موضوع بسیاری از آژانس های کرایه اتومبیل سنتی را به تعطیلی کشانده است. علاوه بر این، سهولت و امنیت استفاده از این گونه اپلیکیشن ها نقاط مثبت دیگر آن ها است. در اپلیکیشن های کرایه تاکسی اینترنتی قابلیت انتخاب راننده توسط مسافر وجود دارد و همینطور می توان از هزینه ی سفر به مقاصد مختلف، پیش از کرایه تاکسی مطلع شد. همانطور که می دانید شرکت های بسیاری برای سفارش تاکسی اینترنتی در حال فعالیت هستند. امّا مطلع شدن از پایین ترین قیمت در بین این شرکت ها مستلزم نصب تک تک این اپلیکیشن ها بر روی گوشی هوشمندتان و هدر رفت زمان است. اما حالا به لطف برنامه مقایسه قیمت تاکسی اینترنتی: Taxi360 اوضاع تغییر کرده است. به کمک این برنامه می توانید تنها با انتخاب مبدأ و مقصد مسیر حرکت خود، لیست قیمت تمامی شرکت های تاکسی اینترنتی را دریافت و مقایسه کنید. علاوه بر این می توانید از زمان تقریبی رسیدن تاکسی هر شرکت مطّلع شده و در صورت رضایت درخواست تاکسی دهید.

برنامه مقایسه قیمت تاکسی اینترنتی: Taxi360 برنامه مقایسه قیمت تاکسی اینترنتی: Taxi360

توجّه داشته باشید که با این که برنامه مقایسه قیمت تاکسی اینترنتی: Taxi360 نیازی به اپلیکیشن های شرکت های کرایه تاکسی ندارد اما می بایست برای دریافت سرویس از هر شرکت، حساب کاربری مخصوص به خود را داشته باشید یا به عبارت دیگر ثبت نام برای دریافت خدمات از شرکت ها الزامی است. به خاطر داشته باشید که برای صرفاً مطّلع شدن از هزینه ی کرایه تاکسی های شرکت های مختلف نیازی به هیچ گونه ثبت نامی نخواهید داشت.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود تهران گردی

دانلود تهران گردی : اپلیکیشن دیدنی های تهران

شهر تهران مملو از مکان های جالب و دیدنی و فرهنگی برای تفریح توریست ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.