برنامه بانک استیکر واتسپ: Stickify

پیام رسان واتسپ در میان ما ایرانیان به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. یکی از مهمترین علت این امر را نیز می توان محدود نبودن دسترسی به آن و عدم نیاز به اپلیکیشن های عبور از فیلترینگ برشمرد. البته در سالیان گذشته اشکالات بیشماری به رعایت حریم خصوصی کاربران توسط واتسپ وارد شد. در بسیاری از این موارد نیز این اپلیکیشن محکوم شد و در آخر نیز معلوم شد که بسیاری از موارد امنیتی توسط واتسپ رعایت نمی شود. به هر حال اگر شما هم یکی از کاربران دائمی Whatsapp هستید، برنامه بانک استیگر واتسپ: Stickify را از دست ندهید. به کمک این اپلیکیشن می توانید تعداد بیشماری از مجموعه استیکر های پیام رسان واتسپ را یافته و در آن استفاده کنید.

برنامه بانک استیکر واتسپ: Stickify

بسیاری از استیکر ها در برنامه بانک استیکر واتسپ: Stickify به رایگان عرضه می شوند. اما تعدادی نیز وجود دارند که به اصطلاح استیکر های برتر هستند و باید برای آن ها هزینه ای را بپردازید. به هر حال باید گفت استیگر های رایگان بسیاری در اپلیکیشن موجود است و مطمئنا یا امتحان کردن آن ها می توانید گفتگو با دوستان و آشنایانتان را در پیام رسان واتسپ متحول کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه چت با بلوتوث

برنامه چت با بلوتوث و بدون اینترنت : Bluetooth Chat

برنامه چت با بلوتوث همانطور که از نامش نیز پیداست امکان ارسال پیام های متنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.