برنامه تست افسردگی و هراس Moodpath

در دنیای امروز درصد زیادی از جوامع از بیماری های روانی – که افسردگی یکی از شایع ترین آن هاست – رنج می برند. علت مبتلا شدن افراد به این بیماری ها تا حدودی ناشناخته است اما با این وجود عوامل شناخته شده ای نیز وجود دارند که باعث افسردگی افراد می شوند. اما اگر شک دارید که آیا شما هم به یکی از این دو بیماری هراس یا افسردگی مبتلا هستید، برنامه تست افسردگی و هراس Moodpath می تواند برای مدت 14 روز احساسات شما را زیر نظر بگیرد. پس از این مدت زمان با اطمینان بالا مشخص می شود که آیا شما نیز نیاز به مشاوره و کمک حرفه ای دارید و یا غمگینی و ناراحتی شما گذرا بوده و مسئله ی خیلی مهمی نیست. معمولا نتیجه ی اپلیکیشن دقیق و قابل اتکا است چرا که همانطور که گفتیم،مدت زمان دو هفته برای هر روز احساسات شما مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه تست افسردگی و هراس Moodpath برنامه تست افسردگی و هراس Moodpath

برای کارکرد بهتر برنامه تست افسردگی و هراس Moodpath و دریافت نتیجه ی دقیق تر به خاطر داشته باشید که باید تمامی احساسات و عواطف روزانه ی خود را صبح هر روز در اختیار اپلیکیشن قرار دهید. پس فراموش نکنید که یادآور برنامه را فعال سازی کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

نحوه ی تشخیص زعفران اصل

نحوه ی تشخیص زعفران اصل

در این نوشته قصد داریم نحوه ی تشخیص زعفران اصل را به اختصار و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.