بازی ماجراجویی Orbia

ممکن است روز خوشی نداشته باشید و استرس و نا آرامی وجودتان را فرا گرفته باشد. امکان دارد ذهنتان درگیر ماجرایی باشد و از کنترل افکار خود ناتوان باشید. مشکلی نیست چرا که همه ی ما چنین شرایطی را در طول زندگی خود بارها تجربه می کنیم. مهم نحوه ی مقابله با این افکار و کنترل آن ها است. بازی ماجراجویی Orbia نیز در عین اینکه سعی در سرگرمی بازیکن دارد، به دنبال آرامش روحی وی نیز هست. تا جاییکه بازیکنان آن بار ها اعتراف کرده اند که در زمان هایی که دچار حملات عصبی و یا پانیک می شوند، استفاده از بازی در بهبود علائم آن ها بسیار مؤثّر واقع شده است.

بازی ماجراجویی Orbia

گیم پلی بازی نیز خیلی خوب طراحی شده و به نحویست که کاربر تنها کافیست قسمتی از صفحه را لمس کند. با این کار، شما به محل جدید منتقل می شوید اما در همین حین باید دقت کنید تا از برخورد به monster ها یا همان هیولاها جلوگیری شود. همانطور که پیش تر هم گفته شد بازی ماجراجویی Orbia با موسیقی و طراحی بصری زیبای خود می تواند موجب آرام شدن بازیکن ها و کمک به بازیابی تمرکز بیشتر افراد شود.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.2 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.