بازی آماده سازی Burger اندروید

بازی آماده سازی Burger یکی دیگر از بازی های ساده و کم حجم اما سرگرم کننده و جالب است که با گیم پلی خوب خود می تواند تا مدت ها بازیکن را سرگرم خود کند. در این بازی باید برگر ها را برای مشتریان در کمترین زمان ممکن آماده کنید. پس از گذشت مدتی و با طی کردن و پشت سرگذاشتن مراحل به تدریج مخلفات و مواد مختلف اضافه می شود و باید با تمرکز و سرعت بالا مشتریان را مدیریت کنید. در مراحل بالا همین گیم پلی ساده به نحوی پیاده سازی شده است که سرعت عمل بازیکن به شدّت مورد تست قرار می گیرد.

بازی آماده سازی Burger

بازی آماده سازی Burger را می توانید بدون نیاز به اتصال اینترنتی تجربه کنید اگرچه تبلیغات نیز در بخش های مختلفی از بازی گنجانده شده است اما مثل همیشه با غیر فعال سازی اتصال اینترنتی خود می توانید از این تبلیغات مزاحم رهایی پیدا کنید. در ابتدای بازی نیز آموزش مختصری از نحوه ی بازی کردن به بازیکن ارائه می شود. ویژگی خوب دیگر بازی و خبر خوشحال کننده برای دارندگان گوشی ها و تبلت های قدیمی این است که بازی برای اجرا تنها به حداقل نسخه ی 2 از اندروید نیازمند است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 2.0 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.